Об'єднання бізнесу під спільним дахом
У 1971 році радник комерції пані Луїза Піх та професор Феррі Порше оголошують про відхід усіх членів їхньої сім'ї від особистого керування справами у Зальцбурзі і Штутгарті та перехід до наглядових рад обох компаній. Після передавання справ команді найманих менеджерів частково оновлюється структура бізнесу, а згодом компанія бере на себе функції імпортера бренда Audi.
Заснування Porsche Holding
На тлі успішного зростання бізнесу у 1974 році відбувається об'єднання австрійських активів концерну Porsche. На додачу Porsche Austria бере на себе функції імпортера Volkswagen, що завдяки удосконаленню мережі збуту дозволяє покращити конкурентність наявної системи дистрибуції. Водночас це дає змогу значно зміцнити позиції бренда Volkswagen попри потужну конкуренцію з боку виробників з Далекого Сходу. З 1977 року різні дилерські підприємства Porsche приєднуються до структури Porsche Inter Auto.
Нові виміри
Сімдесяті роки минулого сторіччя відзначаються значними коливаннями ринку, зумовленими різким зростанням обороту через підвищення податку на додану вартість, а вже за рік - стрімким падінням продажів. Компанія Porsche використовує цю ситуацію як випробувальний стенд для вдосконалення оперативності і гнучкості власної системи збуту. До того ж на підприємстві демонструють готовність до інновацій, зробивши перші кроки для закріплення в інших галузях (Portex). На додачу компанія Porsche створює ще одну, хоча й незначну, опору у сфері логістики, постачаючи запчастини для моделі 356, а згодом - і для 911. Відтак починаються інвестиції в інші промислові підприємства Австрії (Fichtel & Sachs, литво з алюмінію під тиском), згодом поглинається група німецьких компаній Zipperle (1988). Після придбання Taylorix AG й отримання доступу до сфери електронної обробки даних Porsche створює черговий, третій, наріжний камінь для свого бізнесу. Але незабаром через глобальну реструктуризацію в обох сферах Porsche поступово відмовляється від цих напрямків.
Розвиток сектору обслуговування
Вісімдесяті роки були присвячені розвитку Porsche Versicherungs AG та Porsche Bank AG, робота яких спрямовувалась передусім на охоплення послуг, пов'язаних з автомобілями. Porsche Bank і нині лідер домашнього ринку у сфері лізингу автомобілів. Відкриття нового центру з продажу запчастин змусило удосконалити процес логістики. Трохи згодом, з виходом на ринки Східної Європи, це дозволило компанії зайняти виграшну позицію.
Інтеграція іспанського бренда
У 1985 році Porsche починає продавати продукцію марки SEAT, створює цілковито нову мережу збуту і значно збільшує свою частку на ринку завдяки оновленню іспанського модельного ряду.
ARAC, австрійсько компанія з прокату автомобілів
У 1989 році сфера послуг із забезпечення мобільності зазнає докорінних змін. Службу прокату автомобілів концерну об'єднано з компанією ARAC GmbH, яка нині належить до найдавніших австрійських фірм з прокату машин. З 2003 року ARAC є австрійським ліцензіатом компанії EUROPCAR - найбільшої прокатної компанії Європи.
ŠKODA und Weltauto доповнюють портфоліо
На початку дев'яностих років австрійська компанія зосереджує зусилля на ринку автомобілів з пробігом за допомогою програми WeltAuto. На додачу Intercar Austria GmbH стає генеральним імпортером ŠKODA в Австрії. Винахідливість і досвід дозволяють створити орієнтовану на традиційно чеський бренд оригінальну торгово-маркетингову концепцію. Невдовзі ŠKODA стає справжньою знахідкою для втаємничених, а згодом і зіркою продажів, завдяки вдосконаленню модельного ряду.
У 1996 році на базі підрозділу електронної обробки даних, який повільно розвивався з кінця шістдесятих років минулого століття, сформувався вузькоспеціалізований постачальник послуг - компанія Porsche Informatik, відома своїми унікальними програмними продуктами для автомобільного ринку.