Автомобільний бізнес набирає обертів
У 1949 році брат і сестра приймають рішення про перенесення компанії з Ґмюнда на вулицю Альпенштрасе у Зальцбурзі. У той час як Луїза та Антон Піх працюють у Зальцбурзі над збільшенням імпорту продукції VW до Австрії, Феррі Порше повертається до Штутгарта. Там у 1950 році він створює базу для майбутнього виробництва спортивних авто (нині - Porsche AG). Таким чином, підприємства родини Порше у Штутгарті і Зальцбурзі, що завжди перебували у спільній власності Луїзи та Феррі і мали спільне коріння, надалі стали окремими компаніями.
Початок діяльності як імпортера Volkswagen у Зальцбурзі
У травні 1949 року до Зальцбурга нарешті надходить перша партія з 14 імпортованих «Жуків». У 1950 році офіційним керівником Porsche Konstruktionen GesmbH стає доктор Антон Піх, а завдяки будівництву того ж року центрального складу запчастин компанія оптимізує забезпечення своїх клієнтів. Це стало важливим моментом стратегії компанії на шляху від простого імпортера до великого обслуговуючого підприємства.
Стратегічне бачення Луїзи Піх - запорука успішного розвитку торгівельної компанії
У розпал активної розбудови компанія зазнає двох тяжких ударів долі. 30 січня 1951 року у похилому віці помирає професор Фердинанд Порше, а за рік раптово йде з життя і доктор Антон Піх. У 1952 році молоду компанію очолює Луїза Піх. На той час на підприємстві працює 71 співробітник, а підрозділи компанії знаходяться у трьох місцях: частина виробництва - на Альпенштрасе, одна філія - у Ґмюнді, ще один виробничий підрозділ - у Целль-ам-Зе. Мати чотирьох дітей довго працює над подальшим розвитком Porsche Salzburg та вкрай обачно керує зростаючою компанією, демонструючи при цьому дивовижну мотивацію, лідерські якості і ділове чуття.
Восени 1953 року уряд відчутно спрощує правила ввезення автомобілів, внаслідок чого стрімко зростають продажі «Жуків» (з 798 авто у 1952 році до 2675 у 1953-ому). У компанії починається епоха розквіту. Луїза Піх створює мережу з продажу «народного автомобіля» по всій Австрії і налагоджує реалізацію спортивних моделей Porsche. Усього за рік компанія продає 5218 автомобілів, і бренд Volkswagen з часткою 25,1% уперше стає лідером ринку. З 1957 року компанія жодного разу не поступилась цією завойованою позицією.