Від конструктора до бізнесмена
Конструкторське бюро Порше проектує різноманітні пристрої - від вітряних двигунів і турбін до моторів, а також бере участь у створенні нових концептів для компаній Wanderer і Zündapp. У 1933 році для щойно створеного концерну Auto-Union (Audi, Horch, Wanderer та DKW) Фердинанд Порше розробляє легендарний гоночний автомобіль Auto Union із центральним розташуванням 16-циліндрового двигуна. Вже тоді у нього закладаються принципи, що нині використовуються у сучасних болідах Формули-1. Модель стає одним із найуспішніших спорткарів свого часу.
Народження Volkswagen
Найвідоміший витвір Порше - конструкція автомобіля Volkswagen. 22 червня 1934 року Фердинанд Порше отримує від Імперського об'єднання автомобільної промисловості (Reichsverband der deutschen Autoindustrie, RDA) замовлення на розробку «народного автомобіля», що міг би відіграти важливу роль у зростанні бізнесу Порше. Перші прототипи команда техніків Порше виготовляє у гаражі на родинній віллі у Штутгарті. Керує пробними заїздами Феррі. Та перші великі ходові випробування розпочинаються лише у 1936 році під контролем RDA.
Volkswagen виробляє військові автомобілі
У 1937 році уряд Німеччини призначає Фердинанда Порше директором з технічних питань і планування спеціально створеної компанії з розробки «народного автомобіля». 26 травня 1938 року розпочинається будівництво автомобільного заводу, а Volkswagen перетворюється на «KdF-Wagen». Щоправда, з початком Другої світової війни діяльність заводу переорієнтовується на задоволення потреб армії: замість народних авто з конвеєра сходять військові машини-амфібії й автомобілі-«тазики» («Kübelwagen»). На креслярських дошках компанії Porsche Konstruktionen GesmbH замість гоночних болідів з'являються танки.