У Вольфсбурзі розпочинають виробництво SEAT Tarraco
· Флагман бренда SEAT сходить із конвеєра заводу у Вольфсбурзі разом з іншими моделями Volkswagen.
· Об'єднання зусиль у межах виробничої мережі концерну створює можливості для ефективного виробництва.
· За допомогою Tarraco компанія SEAT довершує свою лінійку кросоверів, яка зараз включає моделі Ateca й Arona.
Вперше приблизно за 20 років завод Volkswagen у Вольфсбурзі випускає модель іншого бренда концерну - SEAT Tarraco. Іспанський кросовер, розроблений і спроектований у Барселоні, використовує ефект синергії виробничої платформи MQB. У Вольфсбурзі іспанська модель сходитиме з конвеєра разом із моделями Tiguan і Touran марки Volkswagen.
Віце-президент SEAT із досліджень і розробок д-р Матіас Рабе (Matthias Rabe) коментує: «Tarraco повністю розробила й створила компанія SEAT в Іспанії. Разом із командою ентузіастів своєї справи із заводу у Вольфсбурзі автомобіль підготували до серійного виробництва, причому в дуже стислі строки. Це сприяє ще більшому зміцненню й без того досить тісних зв'язків між SEAT і Volkswagen».
Віце-президент SEAT із виробництва й логістики д-р Крістіан Вольмер (Christian Vollmer) пояснює: «SEAT Tarraco демонструє можливості для співпраці задля генерування синергії між брендами концерну Volkswagen. Новий кросовер дає нам змогу ввійти в новий сегмент, збільшити продажі, зміцнити імідж бренда.».
Відповідальний за виробництво член Ради директорів Volkswagen д-р Андреас Тостман (Andreas Tostmann) зазначив: «Надійна виробнича мережа концерну, що посідає провідні позиції у світовому масштабі, є одним із найбільших важелів для підвищення ефективності. SEAT Tarraco слугує прикладом того, як значно більше заводів виробничої мережі концерну в майбутньому одночасно виготовлятимуть моделі для його різних брендів».
Це вже п'ятий випадок виробництва іншої моделі бренда на головному заводі Volkswagen у Вольфсбурзі. Одна з моделей SEAT під назвою Arosa сходила з конвеєра підприємства у Вольфсбурзі з кінця 1996 до 1998 року. Крім того, у період із 1974 до 1978 року на заводі виготовляли Audi 50, модель Audi 80 тут виробляли з 1994 до 1998 року, Audi 100 - з 1993 до 1997. Audi 50 загалом була майже ідентична до Polo, який складали у Вольфсбурзі з 1975 року, а зараз виготовляють на заводі в іспанському місті Памплона. Моделі Audi 50 і Polo були першими німецькими компактними автомобілями з поперечним розташуванням двигуна й переднім приводом.
За допомогою нового флагмана Tarraco компанія SEAT довершує свою лінійку кросоверів, яка зараз включає моделі Ateca й Arona.
Крок у напрямку мультибрендового виробництва сприятиме ефективному використанню виробничих можливостей головного заводу Volkswagen. Виробництво Tarraco у Вольфсбурзі є частиною «Угоди заради майбутнього» («Pact for the Future»), укладеної компанією й виробничою радою наприкінці 2016 року. Це довгострокова програма поліпшення економічної життєздатності бренда Volkswagen та зміцнення перспектив компанії.